04:07 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت مخابرات ایران

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل
نماد برتر- مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات از اعطای تسهیلات به چهار حوزه تولید مودم، تولید تلفن همراه، تجهیزات اکتیو مراکز داده و تولید محتوای بومی خبر داد.
«اخابر» تا پیش بینی ها راه طولانی دارد
نماد برتر- در حالی که سال جاری با خوشبینی فراوان برای «اخابر» شروع شد اما؛ عملکرد نیمه اول کار سخت برای تحقق برآوردها را حکایت می کند.
تغییر در پروانه انتقال فناوری بی‌سیم ثابت برای برخورداری از باند فرکانسی ۳۵۰۰
نماد برتر- به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قابلیت ترابردپذیری و تحرک‌پذیری به پروانه انتقال داده مبتنی‌بر فناوری بی‌سیم ثابت اضافه شده است تا دارندگان پروانه بتوانند از باند فرکانسی ۳۵۰۰ -که تا دوسال آینده به‌عنوان فرکانس نسل پنجم موبایل قابل بهره‌برداری خواهد بود- استفاده کنند.
آمار ۲۸ میلیونی تلفن ثابت تا پایان تیرماه
نماد برتر- به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تا پایان تیر ماه سال جاری ۲۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۳ تلفن ثابت مشغول به کار بودند که این آمار، ضریب نفوذ تلفن ثابت را به ۳۴.۵۲ درصد می‌رساند.
سیستم مخابرات کشور دچار تأخر است
نماد برتر-رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به تأخر در سیستم مخابرات و شبکه ثابت در کشور در مقایسه با شبکه موبایل گفت: بخش عمده نیازهای ارتباطی کشور باید روی شبکه ثابت باشد و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری لازم انجام شده تا بین این دو بخش توازن ایجاد شود.
هزینه ثبت مشاغل در ۱۱۸ چقدر است؟
نماد برتر- به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، تا کنون حدود هشت میلیون شغل در سامانه ۱۱۸ ثبت شده و هزینه ثبت مشاغل به‌صورت ماهانه در تهران ۳۵۵۲ تومان، در شهرهای بزرگ ۲۱۳۶ تومان و در شهرهای متوسط ۱۴۲۱ تومان است.
دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره‌گیری #۲۰۲۰*
نماد برتر- مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: همه مشترکین تلفن همراه می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت‌حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.
172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است
نماد برتر- مدیر مخابرات منطقە کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاهای استان یکی از استراتژی‌های تعیین شده در منطقه است گفت: به منظور تحقق این مهم شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات مخابرات در روستاها فراهم شده است که وجود۱۷۲ روستای دارای ارتباط مخابراتی در شهرستان بانه، بیانگر این امر است.
خدمات غیرحضوری مخابرات کدامند؟
نماد برتر- درگاه ۲۰۲۰، پورتا شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روش‌هایی هستند که می‌توان خدماتی مانند خرید سرویس‌های اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاه‌ها و به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد.
خدمات اینترنتی هنوز هم انحصار دارند!
پایگاه خبری راد: با وجود قرار دادن امکانات فیبر نوری مخابرات در اختیار شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، به نظر می‌رسد هنوز هم در ارائه برخی خدمات انحصار وجود دارد، بر این اساس با راه‌اندازی سامانه سنجش شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات می‌توان مشخص کرد در کجای شبکه انحصار وجود دارد تا رگولاتوری با صدور پروانه یا ابزارهای دیگر، این انحصار را شکسته و اجازه دهد سایرین هم فعال شوند.
چگونگی اطلاع از کیفیت خدمات اینترنتی
پایگاه خبری راد:با توجه به این‌که سرویس‌گیرندگان خدمات ارتباطی باید از کیفیت خدماتی که دریافت می کنند، مطلع شوند، روش‌های مختلفی برای این کار توسط سرویس دهندگان خدمات ارتباطی ارایه شده که مراجعه به پنل کاربری اینترنت، یکی از این روش‌هاست.
اختصاص پنل کاربری اینترنت به مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به همت متخصصان مخابرات، پنل کاربری اینترنت به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در اختیار این بخش از مشتریان قرار گرفت تا بتوانند با استفاده از درگاه adsl.tci.ir سریع‌ترین خدمات پشتیبانی اینترنت را دریافت کنند.
ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مجوز از تلفن ثابت غیرقانونی است
پایگاه خبری راد: ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون مجوز از طریق تلفن ثابت غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
تقسیم سود ۴۱۶ ریالی برای مخابرات ایران
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و مبلغ ۴۱۶ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران به سهامداران اختصاص داده شد.
خداحافظی با قبوض کاغذی
پایگاه خبری راد: حذف قبض‌های کاغذی به‌عنوان یکی از تکالیف امسال از سوی شرکت توانیر به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال شده است و طبق گفته‌های سخنگوی سابق صنعت برق این طرح امسال اجرایی خواهد شد.